14 February 2015

Huhu..... Review Post, undeez!!!


Kelmarin dapat job review dari satu produk jualan online... pakaian dalam wanita.....erk! Agak kaget sebentar.... tarik nafas dalam2, dah bertenang... aku bermonolog sendirian...'Apa salahnya, barang keperluan tu'... tapi bukan untuk blog ni untuk blog aku yang satu lagi tu...hehe!

Oleh kerana sasarannya kepada golongan wanita.... syarikat tu memilih blog tuh.. Blog aku tu ramai di kunjungi oleh wanita sebab blog tu blog masakan. Hurm... Layankan aje..  First job reviw tu... dup dap dup dap gak jantung aku ... yelah takut tak menepati citarasa syarikat tuh...

Akhirnya dah di email entry... edit sikit... dah okey... dapat bayaran... aku pun pun publish kat blog! Nak tengok review aku tu boleh pergi ke blog annurbeauty.blogspot.com... klik la kat nama blog tuh.. hehe!

Sekarang ni syarikat tuh sedang buat promotion tau.... untung beli waktu promotion... dapat harga murah... Kalau nk beli... boleh pergi kat blog aku yang tertulis kat atas tuh... klik banner kecil kat tepi kiri... akan terus ke website syarikat tu.... bolehlah shopping..!

Okeylah... aku undur diri dulu... jumpa lagi!

No comments:

Post a Comment

PENAFIAN

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di annurbe.noor@gmail.com


[PENAFIAN] www.huhahuhajerr.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.


Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.


Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.


Sekian...