11 April 2015

Buat Perniagaan Online.... buang masa ke?


Kenapa orang selalu fikir.... bila aku sibuk menggunakan laptop je mesti dikata membuang masa, main game tak berfaedah dan macam2lagi lah.

Takde maknanya aku nak membuang masa chatting kat FB dan main game yang entah apa2 tu... Apa yang aku buat ni, fokusnya mencari pendapatan je atau mencari rezeki. Takde perkara lain.

Memanglah tak  semudah yang disangka tapi aku dah mencuba... dah adapun hasilnya. Takkan masih tak percaya lagi kot....

Nak menjana pendapatan kat mana2 pun bukan sehari dua dah ada hasilnya... kejayaan dan rezeki tu bukan datang sekelip mata.... tau tak? Ish... ish dorang nih xfaham2 lagi..!

Bila dah dapat rezekinya pandai plak nak ngendeng2 suruh belanja, ajak jalan2... Tu la pasal!

Sekarang ni aku dah mula serius buat perniagaan online... dulu pernah buat tapi sambil2 jer. Kali ni aku nak serius dalam bidang nih. 

Barang2 pun memang dah ada... tambah sikit2 dropship. Jadilah blog niaga aku macam 'one stop center' .... macam2 ada.. heh2!

Huhu.... semoga aku memperoleh kejayaan dan keberhasilan.... amin!


No comments:

Post a Comment

PENAFIAN

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di annurbe.noor@gmail.com


[PENAFIAN] www.huhahuhajerr.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.


Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.


Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.


Sekian...