22 November 2015

Teknik Mekap Mata Menggunakan Sudu....


Kali ni kita belajar mekap mata menggunakan sudu....  Kiranya sudu tu jadi acuannya lah.. hahaha! Sangat sesuai untuk yang nak belajar bermekap. Tak la comot nanti, bila dah pakai acuan...

Meh kita belajar...

Langkah 1 : Buat hujung sayap yang sesuai menggunakan lurus sudu.
Langkah 2 : Gunakan bahagian luar sudu dan kemudian padukan dengan hujung sayap anda.
Langkah 3 : Bagaimana untuk curl bulu mata anda: Gunakan lengkung sudu sebagai lash curler sementara.
Langkah 4 : Bagaimana untuk menggunakan maskara: Gunakan lengkung sudu untuk mewujudkan pengalaman maskara.

Dah siap... mudah kan... 

p/s : Lepas ni bawalah sudu dalam beg mekap sebagai acuan mekap mata..  ok! hihi...

#kredit SINI

2 comments:

PENAFIAN

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di annurbe.noor@gmail.com


[PENAFIAN] www.huhahuhajerr.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.


Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.


Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.


Sekian...