11 April 2016

Gambar Di Majlis Harijadi Sepasang Kembar Tak Seiras, Zafran Zafira.....


Cerita malam minggu kelmarin.... Pergi makan2, sambut harijadi sepasang kembar tak seiras (Zafran dan Zafira) di Bukit Bandaraya, Shah Alam. Emak si kembar tu anak saudara en suami. Kiranya kembar tu pangkat cucu lah dengan aku.

Seronok jumpa anak buah ramai2 ni. Diorang semua sibuk beranak kecil lagi. So, dorang sibuk menghidang dan menyiapkan makanan.... aku pun tolong2 pangku anak dorang yang merengek2 nak nak minum susu dan nak di kendong.... hehe!

Lepas tu feeling2 jaga cucu.... Dah lama takde anak kecil, takkan feeling ada anak lagi plak.... Malam tu ada 3 orang baby kecil.  Baby yang besar sibuk main roller blade kat laman. Yang aku pangku dalam gambar tu Rayqal dan ada 2 lagi sepasang kembar seiras....Haziq dan Hazim.

Makanan malam tu pun sedap sangat.... masih terasa kesedapannya. Kambing dan ayam bakar bersama sos blackpaper tu memang sedap. Kek brownies pun sedap..... Kerang rebus dan sambal kicap pun ada.... apa lagi suka la anak2ku.... Peberet dorang tu...!

Terima kasih pada aboy dan farah.... susah2 jer ambil dan hantar kat rumah. Kalau tidak, tak dapatlah datang....en suami @ pak ngah diorang kerja malam...  Pada adil dan aleena serta suami...terima kasih lah ajak dan prihatin dengan mak ngah sekeluarga. Pun pada liza dan linda..... best jumpa korang. .... :)

p/s : Dah rindu plak rasa dengan baby rayqal.... pun dengan baby kembar seiras tu..hehe!

No comments:

Post a Comment

PENAFIAN

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di annurbe.noor@gmail.com


[PENAFIAN] www.huhahuhajerr.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.


Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.


Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.


Sekian...