19 January 2021

Tema Hiasan Rumah Warna Pink Sesuai Untuk Lelaki? Boleh Ke Tidak, Mari Kita Semak Dan Lihat....

Warna pink sudah begitu lazim dengan perempuan. Pink je perempuan, perempuan je pink hahaha betul tak? Kalau nampak lelaki pakai pink sikit mesti dah pelik. Kesian pula kepada sesetengah lelaki yang memang minat warna merah jambu atau  pink ini, mesti dia rasa tiada keyakinan diri di buatnya. 

Tema Hiasan Rumah Warna  Pink Sesuai Untuk Lelaki? Boleh Ke Tidak, Mari Kita Semak Dan Lihat....
Tema Hiasan Rumah Warna  Pink Sesuai Untuk Lelaki? Boleh Ke Tidak,...


Tapi tidak untuk hiasan dalaman rumah. Jom saya  kongsi sikit konsep pinky yang boleh di gunapakai untuk hiasan dalaman rumah dan sesuai pada lelaki. Perempuan sudah pasti boleh juga. Raya dah nak dekat, bolehlah ikuti tema warna ini sekiranya bersesuaian. 



Perempuan sudah pasti sangat menykai warna pink. Warna pink boleh membuat hati menjadi tenang saja. Di bawah ialah beberapa gambar idea deko rumah dengan tema pink untuk anda. Layannn....

Tema Hiasan Rumah Warna  Pink Sesuai Untuk Lelaki? Boleh Ke Tidak, Mari Kita Semak Dan Lihat....


- 1 - Ala Vintage


Tema Hiasan Rumah Warna  Pink Sesuai Untuk Lelaki? Boleh Ke Tidak,...



Kadang-kadang warna merah jambu juga boleh menimbulkan mood maskulin tau. Ini adalah konsep ala ala vintage dengan gabungan frame gambar dan juga warna kayu daripada perabot itu sendiri. Haaa cantik kan? 


- 2 - Sofa Pink


Tema Hiasan Rumah Warna  Pink Sesuai Untuk Lelaki? Boleh Ke Tidak,...



Bukan selalu kan kita jumpa sofa yang berwarna merah jambu macam ni, dan pastinya jarang susunan sebegini wujud. Tetapi konsep ini nampak sedikit maskulin dengan adanya kayu antik, hasil seni, dan banyak perincian putih didalamnya. 

 
- 3 - Cat Ruang Tamu


Tema Hiasan Rumah Warna  Pink Sesuai Untuk Lelaki? Boleh Ke Tidak,...



Warna cat bukanlah satu-satunya pilihan ketika memberikan ruang tamu kita nafas baru. Dengan bahan deko yang betul, pasti lelaki pun akan lebih berkeyakinan dalam memilik ruang yang berwarna merah jambu! 

- 4 - Pop-up Color


Tema Hiasan Rumah Warna  Pink Sesuai Untuk Lelaki? Boleh Ke Tidak,...



Bukan tu je tau, kita pun boleh jadikan warna merah jambu sebagai ‘Pop-up’ color dalam sesuatu ruang tersebut. Pun cantik juga kan? 

Warna pink jika kena caranya amat sesuai di gabungkan dengan bahan-bahan hiasan kecil pelbagai warna. Pokok-pokok hijau dan hiasan kayu juga sesaui digabungkan dengan warna pink. Manifestasi lembut warna merah jambu akan menambah ringan dan kesegaran pada hiasan dalamam. 

Nak dapatkan pelbagai informasi di blog ini, klik SINI

p/s: Bergantung pada kemahuan masing-masing, tema warna apa pun jika berkehendak, ikut suka hatilah... hehe!

Sumber: Fabellio design twitter

3 comments:

  1. Yang penting kemas dan teratur! 👍👍👍

    ReplyDelete
  2. ok je sis... kalau kena gaya laaa...jgn sampai nampak girlissshhhh sgt..hhuhu

    ReplyDelete
  3. ok jer rasanya....kalau kena gaya hiasan nya tak nampak janggal pun..

    https://naimyart.blogspot.com/2021/01/giveaway-minyak-herba-asmak-by-kak-ecah.html

    ReplyDelete

PENAFIAN

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di annurbe.noor@gmail.com


[PENAFIAN] www.huhahuhajerr.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.


Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.


Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.


Sekian...