22 January 2016

CPUV NUFNANG.... Nak Cash Out Tapi CPUV Terus Melekat Berderet2 Nih!


Alhamdulillah..... NUFNANG tak mengecewakan aku.... Itulah antara CPUV yang sedang menari2 di 3 blog dari 5 blog aku yang ada. Ada 2 jengkal lagi CPUV tu. 2 blog yang lain tu blog terbenam yang tak sempat nak di bangunkan, jadi masih tak menghasilkan CPUV. Tak terkejar dah nak mengupdate blog... haish!

Dah setahun peram income ni. Dah sampai masanya di tunaikan. Sayang sebenarnya nak cash out... Suka tengok angka2 tu bertambah. CPUV tu pun masih berderet2 lagi... Tapi dah nak digunakan, takkan nak tengok jer... Bila lagi...? Hmmm....  cash out jer la.... nanti kumpul lagi, ya tak?

Walau tak sebanyak mana, Separuh dari ribu yang ada jer. Cukuplah seadanya... lepaslah untuk meringankankan kehidupan. Tak macam blogger2 yang lain... banyak jer masyuk, beribu2 lemon! Aku ni blogger piicisan, suam2 kuku gittew jer!

Terima kasih kepada para readers yang sudi menyinggah blog yang tak seberapa nih. Harap blog2 aku ni akan terus berkembang mekar di alam maya ni....  dan diberikan kemudahan juga kesihatan yang baik untuk terus berceloteh di blog2 nih.... aminnn....!

p/s : awal minggu depan cash out....Yeyyyh!

6 comments:

PENAFIAN

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di annurbe.noor@gmail.com


[PENAFIAN] www.huhahuhajerr.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.


Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.


Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.


Sekian...