28 January 2016

Secawan Green Tea.....From Thai Tea & Dried Roselle Tea Giveaway by Azhafizah & Nadine

Sepetang kelmarin minum secawan green tea..... boleh la. Apapun minum teh tarik kedai mamak jugak yang aku suka..... hahaha! Secawan Green Tea... tuhhh!


Secawan Green Tea.....From  Thai Tea & Dried Roselle Tea Giveaway by Azhafizah & Nadine

Dah beberapa kali jugak aku buat ni... Dah ada tu, bancuh je la dan minum. Inilah dia green tea yang aku menang awal bulan ni.  Hmm... best gak! Dapat hadiah la katakan. Dah jadi viral serbuk tea dari Thailand ni.... baru ku tahu...  

Anak2 pun suka minum. Diorang siap buat green tea berais. Pagi petang nak bancuh, nak minum. Aku ni yang tak berapa nak minum ais. Tu yang buat gaya tea tarik jer.

Tapi kan.... dia punya warna, bau dan perisa tu punyalah kuat.... menyengat hidung! Atau aku je yang tak biasa dengan green tea ni.... entahlah!

p/s : Thanks la pada Azhafizah & Nadine yang membuatkann aku dapat sepeket green tea ni....hehe!

2 comments:

PENAFIAN

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di annurbe.noor@gmail.com


[PENAFIAN] www.huhahuhajerr.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.


Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.


Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.


Sekian...