12 August 2016

Adsense Akhirnya Berjimba2 Di Blog Aku....


Adsense berjimba2 diblog aku.......? Maksudnya menari2 lah tu ...hehe! Seronok rasanya bila google approved adsense untuk aku tepek iklannya di 5 blog aku yang ada ni.... Eh... 5 ke 6 blog...  huhu! Yang aktif 3 jer tu. Dengan adsense ... thats means make money.... Alhamdulillah!

Ala.... ramai dah blogger dapat income dengan adsense ni. Aku ni je yang baru terkial2 mengerjakan adsense. Dah apply berkali2 sebenarnya, baru kini google approved. Entah apa silapnya dulu tu... Apapun kini aku dah dapatkannya beberapa hari lalu.

Masih banyak lagi aku kena belajar tentang adsense ni. Pelan2 lah aku menghadam satu persatu pembelajaran ini. Otak pun dah nak karat.... bukan boleh install semua sekaligus... Susah nk faham woo..... 

p/s : Setelah 5 tahun, terasa melangkah setapak kehadapan..... 

4 comments:

PENAFIAN

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di annurbe.noor@gmail.com


[PENAFIAN] www.huhahuhajerr.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.


Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.


Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.


Sekian...