27 May 2020

Kaki Shopping Online Wajar Ambil Tahu PG Mall Tawarkan 20% Cashback Berbelanja Dengan Maybank QRPay

Anda kaki shopping online? Mari sini untuk di kenalkan dengan sebuah laman shopping online yang menawarkan pelbagai insentif menarik tau tak? Untuk pada yang belum tau lah. Pada yang sudah tau, duduk diam-diam dan buatlah shopping online beribu-ribu lemon anda di PG Mall.



Apa itu PG Mall ? Ia adalah sebuah website shopping online yang sudah lama beroperasi yakni sejak tahun 2017 lagi. Malah PG Mall adalah sebuah platform  e-commerce tempatan no. 1 di Malaysia. PG Mall juga merupakan salah satu top 3 online marketplace yang sering dikunjungi oleh kaki shopping online menurut iPriceinsight.



PG Mall telah bekerjasama dengan Maybank QRPay, di mana anda akan dapat cashback apabila anda berbelanja dan membayar menggunakan QRPay. Bermula dari 4/5/2020 sehingga 26/6/2020, ianya dapat di nikmati oleh anda semua. Sehingga tempoh tersebut itu, anda boleh menggunakan 2 kali pembelian untuk mendapat cashback itu.

Kaki Shopping Online Wajar Ambil Tahu PG Mall Tawarkan 20% Cashback Berbelanja Dengan Maybank QRPay


Apa yang perlu anda buat adalah berbelanja sekurang-kurangnya RM30 bagi menikmati cashback 20% itu. Di tambah dengan situasi sekarang, memang berbaloi sangat berbelanja di PG Mall kerana dengan adanya 20% cashback ini, pastinya ramai kaki shopping online amat menyukainya.


Durian runtuh: 2 kali x RM20 berjumlah  RM40 cashback di akaun Maybank untuk membeli di PG Mall. Bagi kaki shopping online, penjimatan ini sangat berbaloi-baloi.  Selain itu yang menariknya PG Mall adalah satu-satunya laman shopping online yang menerima platform e-wallet tau. Senanglah gitu... hehe!

PG Mall ni ada banyak sangat pilihan produk seperti electronik, fesyen, buku, barang rumah, makanan & minuman, sukan & riadah, barang anak-anak, kesihatan & kecantikan, otomotif, mobile hinggalah ke e-voucher dll.  Buka saja  website PG Mall ni dah boleh beli macam-macam barangan keperluan. Rambang mata tau tak, nasib baik poket tak rabak sebab banyak penjimatan... huh!

Tahu tak anda juga boleh berkongsi referral link anda kepada kawan-kawan, saudara mara dan sesiapa saja. Dari situ, anda akan mendapat cashback sehingga 3.5% selamanya apabila anda membeli belah di PG Mall. Banyak sungguh pulangan cashback di PG Mall.

Semakin banyak pautan rujukan yang dibelanjakan, semakin banyak wang tunai yang akan diperoleh oleh anda, di samping pulangan tunai yang diperoleh dari pembelian peribadi juga. Menarik ke tertarik tu! Peluang jangan di lepaskan tau!

Anda boleh dapatkan info lanjut mengenainya di https://pgmall.my/consuMerchantconcept

Selamat membeli belah @ shopping  di www.pgmall.my !!

Untuk pelbagai informasi dan promosi terkini boleh layari laman sosial di bawah ini:


Website : PG Mall MY

Facebook : PGMallofficial

Instagram : @pgmall.my


#PGMall #onlineshopping #shopping #MalaysiaNo1ecommerceplatform #ecommerceplatform #MaybankQRPayCashback #Maybank2u #Maybank #ShopOnline # Shopfromhome

No comments:

Post a Comment

PENAFIAN

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di annurbe.noor@gmail.com


[PENAFIAN] www.huhahuhajerr.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.


Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.


Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.


Sekian...