10 March 2015

Bab Masak nih...


Hmmm.... ada yang tanya hal ni kat facebook kelmarin... Dah jawab dah.. Nak detail sebab musabab aku pilih jawapan tuh..  aku updated la kat blog..

Aku letak diri aku kat no. 2 tu... Tak pandai masak tapi rajin nak masak.... sebab memang kena rajin masak.... anak2, suami nak makan...sedap tak sedap belakang kira.... dorang kena makan... kalau tak makan, membazir! 

Aku ni punyalah minat dan rajin masak sampai buat blog masak ... tapi resepi dan masakan yang ntah apa2 je... selalunya masakan yang senang2 ..... sebab tak tau masak yang canggih2 ler tu.... 

Hmmm... jadilah .... untuk suka2 je!


Inilah blog tuh.... nak lihat  blog ni, boleh klik sini..!

Bye... !

p/s : Ada rancang nak masuk kelas masak, tapi ntah bila la nak pergi... sibuk memanjang..tu la pasey!

1 comment:

PENAFIAN

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di annurbe.noor@gmail.com


[PENAFIAN] www.huhahuhajerr.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.


Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.


Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.


Sekian...