23 February 2015

Kan Dah Kata Azmil Menang... Jumpa Ari Tu, Siap Ucap Selamat Berjaya Lagi....!

Yuhuuuu.... ari Sabtu aritu, balik dari jenjalan dari Farm In The City... pergi lah ke Plaza Alam Sentral nak beli charger laptop untuk anak dara aku yg belajar kat UITM tu... 

Tengah memilih dan mencuba acu charger kat laptop kat satu kedai tu... anak dara sunti aku 2 orang tu sibuk pergi ke kedai2 lain nengok2 handphone. 

Elok dah siap memilih, sibuk diorg nih dtg kat aku beritahu ada artis mentor legend kat kedai sebelah tengah belek2 handphone...

Diorg tu memanglah malu2 nak tengok artis tu... aku selamba je gi kat azmil ucap tahniah dan beritahu aku ramalkan dia juara mentor legend. Dia pun dengan muka yang sentiasa tersenyum tu cakap insya'allah.... muda..mudahan.

Lepas aku tu aku minta bergambar... bergambar sekali ngan Fahmi si sterward yg handsome tuh... dia dah terkeluar masa semi final.


Sebelum beredar... aku ucapkan selamat berjaya... buat yang terbaik... nanti kitorg undi azmil banyak!! ...  Azmil ni suaranya tersendiri, unik dan xde lagi suara yang serak2 macam tu kat penyanyi Malaysia... 


Dah undi azmil tau....  Yeaahhhh...menang!

p/s : Hmmm.... skrg ni klau jumpa org terkenal, retis ke, selebriti ke.... memang aku nk dan akan bergambar dgn diorg... sebab ia satu valueble untuk blog aku nih.... hehe!

2 comments:

  1. hensem ke fahmi?..hehe.. azmil mmg lain skit ton suara.. suka jgk dgn suara dia.. orgnya pun humble ja.. harap sampai bila2 la..

    ReplyDelete

PENAFIAN

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di annurbe.noor@gmail.com


[PENAFIAN] www.huhahuhajerr.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.


Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.


Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.


Sekian...