10 September 2015

Jadual Makanan Yg Boleh Dimakan & Tak boleh Dimakan Semasa Pantang







Hari ni nak share pic2 yang ni plak..... Sangat2 bermanafaat untuk ibu2 yang dalam pantang.... Ambik kat FB , mana lagi! 

Sesaje share dalam blog untuk rujukan akan datang..... Utk yang dah siapkan pic yang canggih ni,  mohon share dan terimakasih banyak2.

Untuk ibu2 yang bakal berpantang, elok copy dan print..... tampal kat dapur atau dalam bilik. Tidaklah nanti teragak-agak nak memikirkan apa yang nak dimakan waktu berpantang....

p/s : ni bukan utk aku yer.... takde pantang2 dah... dah tutup kilang... cukup kuota, maybe utk anak menantu nanti...hehe...! Berkurun lagi tuh ! ^-^

No comments:

Post a Comment

PENAFIAN

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di annurbe.noor@gmail.com


[PENAFIAN] www.huhahuhajerr.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.


Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.


Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.


Sekian...