13 September 2015

Nak Cantik Tanpa Berbelanja Lebih : HANYA 5 MINIT, PARUT JERAWAT MULA HILANG!



Mahu hilangkan parut jerawat di wajah dengan mudah dan cepat? Jom cuba rahsia ini hari ini dengan beberapa bahan mudah:

Campurkan 1/2 sudu teh soda penaik dan 1/2 sudu teh air yang ditapis untuk dijadikan pes.

Sapu di kawasan yang terjejas selama 5 minit dan bilas. Kemudian, sapukan minyak kelapa untuk mencegah kulit gelap. Boleh dilakukan sebelum tidur. Rugi jika tak cuba!

Dah cuba dah, iya lah.... parut pun dah  hampir nak hilang,.... Dapat dek anak2 dara petua ni abes la bahan buat kek tu dikerjakannya....  Apalagi, mengamuk lah mak2 dara kita...  keh, keh ,keh!!!

p/s : ambik dari FB, mohon share yer!


2 comments:

  1. Singgah sini baca entry..
    Biasa guna ESP dan Vit c je buat masker..hehehe

    ReplyDelete
  2. Oh macam tu caranya :-)

    ReplyDelete

PENAFIAN

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di annurbe.noor@gmail.com


[PENAFIAN] www.huhahuhajerr.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.


Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.


Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.


Sekian...