22 November 2017

Magic Jelly By Lovera Kini Menjadi Teman Setia Ku Melegakan Kulit Kering Mengelupas

Kecil-kecil cili padi betul benda sebotol kecik ni iaitu Magic Jelly by Lovera. Cinonet je tapi kuasanya amat power. Aku gunakan ia untuk melegakan kulit kering mengelupas sehingga mendatangkan kerengsaan  yang amat.  Kekeringan kulit aku ini akan menjadi sangat gatal apabila berpeluh. Ianya  selalu menyerang di lengan, leher dan banyak tempat lagi. Seperti namanya yang magic, Magic Jelly by Lovera ini berjaya melegakan kerengsaan dan kegatalan itu.

Magic Jelly By Lovera Kini Menjadi Teman Setia Ku
Magic Jelly By Lovera Kini Menjadi Teman Setia Ku

Hilang rasa gatal-gatal dan rasa nak menggaru. Bila di sapu dengan magic jelly ini terasa sejuk saja dan baunya pun sangat wangi dan begitu menenangkan Biasanya aku garu sampai luka-luka. Kini dah tak gatal lagi. Kesan dan parut akibat terlalu menggaru di tempat itu pun dah berkurang. Sekarang ni magic jelly dah jadi teman setia. Setialah kau di sisi wahai magic jelly... hehe!

Antara  bahan-bahan terkandung dalam magic jelly ini adalah dari aloe vera @ pokok lidah buaya dan timun. Aloe vera dah digunakan beribu tahun dulu sejak zaman cleopatra lagi. Bahan semulajadi yang di ketahui ramai penuh dengan khasiat dan manafaat. Selain itu ada juga bahan lain seperti Chamomile dan Jicama. Warnaya yang putih jenih menjadikan ia terus meresap ke kulit tanpa meninggalkan kesan. 


Magic Jelly juga tak ada  bahan kimia merbahaya seperti steroid, paraben ataupun pewarna tiruan dan menjadikan ianya sesuai dan selamat digunakan oleh sesiapa saja termasuk bayi dan ibu mengandung. Di kilangkan dengan kilang yang mendapat sijil GMP, diluluskan oleh Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM) dan juga mendapat sijil HALAL dari JAKIM.


Magic Jelly By Lovera Kini Menjadi Teman Setia Ku... huhu!


Magic Jelly ini sebenarnya banyak sangat kegunaannya. Untuk mengatasi jerawat di muka, memudarkan kesan parut, merawat rambut berkelemumur pun boleh. Ruam lampin bayi pun boleh juga. Setiap ibu yang ada baby wajar ada satu magic jelly ni. Pendek kata apa saja masalah yang  berkaitan dengan kulit dapat di atasi dengan magic jelly ini. Masalah rambut pun boleh di selesaikan. Itu sebab ia di panggil magic @ ajaib. Keberkesanannya sangat tak terjangka. 

Sesuailah denga tagline dari Lovera untuk magic jelly ini iaitu protect, enhance, repair. Jadi, kini aku bawa sebotol magic jelly ini kemana saja. Bila timbul rasa gatal-gatal tu di kulit, aku sapu magic jelly di tempat berkenaan. Hilang rasa gatal, timbul rasa nyaman dn selesa. Alhamdulillah... Jom sertai kami iaitu setiap keluarga mesti ada magic jelly... Kempen jangan tak kempen ... Yeayh!!

Magic Jelly By Lovera
Magic Jelly By Lovera 
Pada sesiapa yang berminat untuk membeli dan mendapatkan keterangan lanjut boleh layari laman maya Lovera melalui contact di bawah ini : 

Tel : 011-3234 8255

HARGA SEBOTOL : RM70.00 (60ml) *termasuk GST

p/s : Sapu, sapu, sapu.... love, love, love, lovera.... Magic Jelly By Lovera.

12 comments:

  1. menarik ni... boleh cantikkan kulit bila terkena terik mentari kerana berjemur lama...awesome.

    ReplyDelete
  2. Salam singgah lagi :)

    Anda dijemput join GA saya,

    http://www.akuseorangtraveler.com/2017/11/give-away-hadiah-misteri-dari-astraveler.html

    ReplyDelete
  3. menarik. Boleh cuba untuk atasi masalah kulit saya...

    ReplyDelete
  4. Ramai yang guna magic jelly ni. betul betul magic!

    ReplyDelete
  5. pernah guna, memang best. sejuk je rasa

    jemput join giveaway sha - http://shafyqahazahar.blogspot.com/2017/11/giveaway-shfyqhazhr-x-printcious.html

    ReplyDelete
  6. bagusnya aloevera ni, banyak kegunaan. nak cuba lah nanti

    ReplyDelete
  7. SA sangat puas hati guna Magic Jelly ni kak...

    ReplyDelete
  8. Suka dengan Magic Jelly Lovera ni.. Pelbagai fungsi..

    ReplyDelete
  9. CN dah try, mmg best. Untuk kegunaan 1 family, jimat betui 👍

    ReplyDelete
  10. miza pun dah guna magic jelly ne tak tahan tengok testimoni berkesan dan bebas paraben

    ReplyDelete
  11. memang wajib 1 bag 1 magic jelly sbb banyak kegunaan nya...

    ReplyDelete

PENAFIAN

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di annurbe.noor@gmail.com


[PENAFIAN] www.huhahuhajerr.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.


Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.


Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.


Sekian...