31 December 2017

Selamat Tahun Baru 2018....

Assalamualaikum....

Selamat Tahun Baru 2018....
Selamat Tahun Baru 2018....
Di ambang tahun baru 2018 ni, aku demam. Tak berani nak berazam-azam lagi, azam tahun-tahun lepas pun tak terlaksana lagi.  Aku cuma mengharapkan di tahun baru 2018 yang akan menjelma beberapa jam lagi ini akan terlaksana perancangan yang telah di buat dan di tetapkan dengan jayanya.

Sebenarnya nak menulis pun sangat tak larat. Kepala berat, air hidung terasa nak meleleh sahaja. Nafas pun tersa panas. Apatah lagi, lutut dan kaki aku pun terasa pegal dan lenguh-lenguh yang teramat. Aduhai... lelahnya.

Tak perlu sebut perancangan apa yang aku tunggu tapi aku sangat berharap semuanya selesai dengan jayanya. Cepatlah berlalunya waktu, biar semuanya terus berjalan dengan lancar. Ahhh.. kepala dah pening lagi... Setakat ini sajalah!

p/s: Waktu bertambah, tahun bertambah, umurpun bertambah... makin tua... hurm!


1 comment:

PENAFIAN

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di annurbe.noor@gmail.com


[PENAFIAN] www.huhahuhajerr.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.


Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.


Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.


Sekian...