19 October 2017

Guna Produk Tropika Face Cleansing Oil Bagaikan Menerjah Ke Alam Semulajadi

Nak cerita pasal satu produk ni, Tropika Face Cleansing Oil nama di beri. Kenapa Tropika? Jangan tak tau... bahan utama produk ni adalak minyak kelapa dara. Sudah pastinya kelapa sinonim dengan tempat dan kawasan beriklim tropika. Jadi, dari situlah terciptalah Tropika Face Cleansing Oil.... gittew!

Guna Produk Tropika Face Cleansing Oil Bagaikan  Menerjah Ke Alam Semulajadi
 Produk Tropika Face Cleansing Oil 

Bila di sebut minyak kelapa dara atau nama saintifiknya VCO ini sudah pastinya terhasil dari buah kelapa yang biasanya tumbuh di tepi pantai dan kawasan kampung. Jadi apabila  menggunakan produk ini bagaikan menerjah ke alam semulajadi  yang bebas dari bahan kimia yang berbahaya. Bukankah bahan asasnya di perbuat kelapa... kan!

Kini produk Tropika Face Cleansing Oil ini menjadi regim wajib penjagaan wajah aku. Setelah memakainya, kulit terasa lebih lembut dan gebu. Aku sering gunakanya untuk menanggalkan mekap selepas kembali dari keluar beriadah dan membeli-belah.

Guna Produk Tropika Face Cleansing Oil Bagaikan  Menerjah Ke Alam Semulajadi


Cara penggunaan, basahkan kapas muka dengan Tropika Face Cleansing Oil. Lapkan kapas ke seluruh wajah sehingga seluruh mekap tertanggal. Basuh muka dengan air bersih. Sekejap saja muka dah bersih dari mekap dan kulit pun terasa sangat lain dari biasa iaitu lembut dan flawless je.

Untuk penggunaan biasa pada waktu pagi dan malam, picitkan sedikit Tripika Face Cleansing Oil ke tapak tangan dan usapkan keseluruh muka. Setelah basahkan tangan dengan sedikit air dan usapkan lagi keseluruh muka dengan rata. Selepas tu cuci muka seperti biasa. 


Dari pemerhatian aku yang menyeluruh, kini struktur kulit menjadi lebih halus, lebih cerah dan kulit tampak menjadi lebih anjal. Paling bagus produk ini di perbuat dari bahan alami dan menjadikan diri kita lebih dekat dengan alam semulajadi. Yang pastinya tanpa bahan kimia yang memudaratkan kulit wajah.

Produk ini berfungsi untuk penggunaan 3 dalam 1 ini iaitu sebagai penanggal mekap, pencuci muka dan pelembap ini adalah produk bagus untuk yang benar-benar menjaga kecantikan diri dan berminat dengan bahan- organik dari alam semulajadi. Apatah lagi produk ini berasaskan kelapa iatu dari minyak kelapa dara yang telah terbukti mempunyai banyak khasiat dan manafaat.

Sekiranya berminat nak mengetahui lebih lanjut dan mengenali produk ini serta ingin membuat pembelian, boleh hubungi di :

WEB : www.tropikaskincare.my

FB : Tropika Skin Care HQ

IG : tropikaskincarehq


p/s : Ada juga produk lain jenama tropika ni. Macam-macam ada tau. Semua bahan asas pembuatannya dari minyak kelapa dara tau. Boleh klik link ini, yer! www.tropikabeauty.com.my

1 comment:

PENAFIAN

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di annurbe.noor@gmail.com


[PENAFIAN] www.huhahuhajerr.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.


Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.


Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.


Sekian...