13 October 2017

Peribadikan Hadiah Mu Kepada Yang Tersayang Dengan Printcious

Hidup akan lebih indah dengan segala pemberian hadiah yang di beri dan di terima oleh yang tersayang seperti keluarga dan sahabat handai. Jadi jika anda berniat ingin memberi hadiah yang istimewa kepada yang tersayang anda di hari jadinya atau hari bahagianya bolehlah lihat di sebuah laman web ini iaitu https://www.printcious.com/my 

Peribadikan Hadiah Mu Kepada Yang Tersayang Dengan Printcious
Peribadikan Hadiah Mu Kepada Yang Tersayang Dengan Printcious

Di Printcious nda boleh pilih dari T-shirts, mugs, puzzles, phone cases, cushions, mousepads, ceramic tiles dan  mini tees serta beberapa barang lagi. Seterusnya anda bole reka dan letakkan gambar yang cantik, kata-kata yang indah ,gambar kenangan anda bersama yang tersayang atau gambar diri sendiri. Apa saja boleh dicatatkan pada hadiah ini... Menarikkan!


Sudah tentu ia akan menjadi momen-momen indah yang dapat di kenang hingga ke akhir hayat nanti. Pastinya si penerima akan sangat-sangat menghargai anda jika dapat hadiah sebegini. Tak kisahlah nak hadiahkan pada harijadi, ulang tahun perkahwinan atau pun saja-saja untuk mengejutkan yang tersayang anda.

Peribadikan Hadiah Mu Kepada Yang Tersayang Dengan Printcious


Berminat....?? Apa lagi, teruslah ke website INI untuk mendaftar sebagai member. Lepas tu boleh pilih hadiah yang berkenan di hati. Selepas tu bolehlah reka sendiri rekabentuk dan warna apa yang perlu di cetak pada hadiah anda tu. Ikut suka korang lah apa saja asalkan cantik di mata dan di jiwa anda.... ya tak?

Nak pilih dan buat rekaan sendiri sangatlah mudah. Jika tak ada idea nak rekabentuk sendiri pilihan anda itu, sudah tersedia rekaan yang ada. Cuma perlu letakkan nama dan apa saja tulisan. Boleh juga di letakkan gambar yang sudah pastinya... kan! Untuk membuat rekaan sendiri pilihlah yang bertulis "YOUR DESIGN HERE" pada gambar barang yang di pilih. 

Seterusnya, ikut saja arahan yang di beri. Untuk lebih memudahkan ada video disertakan untuk memudahkan anda mengikut arahan yang di berikan. Seterusnya klik "Start Designing".  Dari situ ada paparan add text, image, background. Pilihlah yang tampak cantik di mata anda. Nak bagi hadiah, kenalah yang cantik dan indah belaka. Tak gittew...!

Dah selesai memilih dan merekabentuk design bolehlah seterusnya "add to cart" dan seterusnya lengkapkan alamat untuk di  hantar barang ini. Selepas tu bolehlah buat pembayaran melalui perbankan online. Nak membeli barang secara online wajiblah ada perbankan online ni  seperti yang paling meluas sekali iaitu maybank2u dan cimbclicks la.

Peribadikan Hadiah Mu Kepada Yang Tersayang Dengan Printcious
Peribadikan Hadiah Mu Kepada Yang Tersayang Dengan Printcious

Episod menunggu poslaju sampai pula lepas ni. Sekarang tengah ada promosi besar-besaran MyCyberSale 2017  iaitu promosi diskaun sehingga 70% tu.... ! Sangat-sangat mengujakan sekali tau. Itu sebabnya "Printcious.com – Precious Gifts From Your Heart".Sememangnya menusuk hatiku dek harga yang di tawarkan. 

Apa lagi, jom gembirakan orang-orang kesayangan anda dengan hadiah berperibadian tersendiri dari anda. Pasti insan-insan tersayang anda tersenyum lebar kegembiraan dengan kejutan yang anda berikan. Jangan tunggu lama-lama, nanti promosi tamat.

p/s : Juga boleh hadiahkan untuk diri sendiri, untuk reward atas pencapaian... kan, huhu!

1 comment:

PENAFIAN

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di annurbe.noor@gmail.com


[PENAFIAN] www.huhahuhajerr.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.


Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.


Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.


Sekian...