30 August 2017

Merdeka! Merdeka! Blogger Contest

Selamat Hari Merdeka.... ! Wish yang tercepat sehari lebih dan hampir kelewatan aku nak join contest ni. Tapi masih ada sehari lagi.... kan! Dah 60 tahun berlalu kemerdekaan ini berlaku. Semoga Malaysia akan terus mengekalkan keharmonian dan kemakmuran sehingga bila-bila dan terus maju berjaya di persada dunia. Ramai blogger dah join contest ni, sedangkan aku terkedek-kedek ketinggalan... Tak mengapa, Lazada Merdeka! Merdeka! Blogger Contest tetap ku sertai juga


Merdeka! Merdeka! Blogger Contest
Merdeka! Merdeka! Blogger Contest

Lazada,  satu platform jual beli online yang paling tersohor di Malaysi ini menawarkan  Merdeka Sale yang betul-betul memerdekakan kita dari segi harga yang di tawarkan sehingga 80 peratus ke atas. Tawaran ini bermula dari 25 Ogos hingga 31 Ogos 2017. Hari ini dan esok hari terakhir, Cepat, cepat masih ada masa lagi masa sebelum tamat. 

Tiada di tempat lain tawaran macam ni. Di Lazada inilah satu-satunya. Barangan yang di tawarkan pun banyak dan menyeluruh pula tu. Dari barangan A hingga Z ada di Lazada dan semestinya macam-macam ada. Klik je kat SINI untuk membeli belah... yer!

Merdeka! Merdeka! Blogger Contest


Apabila di tanya mengenai apa yang saya suka  menjadi rakyat Malaysia dah tentulah aku katakan ini tanahairku... Tanah tempat aku berpegsng dan berpijak. Tiada tempat lain lagi di dunia ini adalah rumah dan kehidupanku. Keseluruhan tentang Malaysia sentiasa tampak indah di mata dan di jiwa tau. Semoga Malaysia akan terus aman dan sejahtera.... aminn!


Jenama tempatan atau Malaysia brands yang aku suka dah tentunya Pensonic. Dah lama Pensonic menjadi teman setia aku sekeluarga di rumah. Dari tv, kipas angin, blender dan oven  berjenama Pensonic di rumah aku ni. Jenama yang boleh di percayai dan tahan lama.

Dua produk pilihan jenama Pensonic dan memang dah lama letak dalam senarai nak di beli adalah :

Merdeka! Merdeka! Blogger Contest
Pensonic Mixer PM-214

Pensonic Mixer ni memang sangat aku perlukan sebab mixer aku dah lama rosak. Selama itu jugalah aku tak dapat membuat kek yang memerlukan peralatan tersebut. Rindu nak membakar kek yang sedap macam red velvet dan pavlova. Harga pun mampu milik untuk penggunaan di rumah secara mudah. Tengah kumpul duit... !

Merdeka! Merdeka! Blogger Contest
Pensonic PBM2000 Bread Maker 

Pensonic Bread Maker ini memang sangat-sangat aku idamkan. Bolehlah buat roti selalu. Lagi pun keluarga aku sangat menggemari roti. Ada juga sesekali buat roti tapi sebab tak larat nak uli lama-lama, roti jadi agak liat. Kalau buat roti guna bread maker ini mesti roti aku jadi lembut, gebu dan sedap. Letak dalam senarai nak di beli dah lama tapi tak berkeupayaan nak membeli lagi... sob..sob...cedey!

Nak tengok jenama Malaysia yang ada di Lazada, boleh klik https://www.lazada.com.my/malaysian-brands/ Banyak barang dan jenama Malaysia yang hebat dam mampu milik oleh segenap lapisan masyarakat Malaysia. Tinggal pilih dan beli ikut kesesuaian, keperluan dan keinginan anda.

Kenapa bayar lebih untuk barang-barang impot dan mahal. Barang-barang buatan Malaysia kan ada. Kualiti pun bagus dan setanding dengan barang-barang jenama terkenal. Boleh berjimat dan berhemat sementara tu kita sokong barangan buatan Malaysia dan pastikan Malaysia maju dan terus megah di persada dunia. Jom terjah laman shopping lazada sekarang.... klik SINI

p/s : Selamat Hari Merdeka...  Dan Merdeka bersama Lazada!!!

4 comments:

PENAFIAN

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di annurbe.noor@gmail.com


[PENAFIAN] www.huhahuhajerr.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.


Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.


Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.


Sekian...