24 September 2016

Add Tuuuuu.... Dah Tak Faham, Nak Buat Camne..Hahaha!


Hadoiii... tak tau nak kata apa... Malu tak terkata.. Nak buat camne dah tersilap bagi jawapan. Jawapan yang bernas plak tu. Nak nyorok dalam henpon, orang jumpa juga.. Left grup la jawabnya. Jangan silap faham nih.. bukan aku yer.. dapat benda ni dalam grup kelmarin.

Tu le pasal.... zaman IT dan teknologi yang dah macam2 ni.... macam2 istilah aku jumpa. Janganlah nak memandai2 guna istilah yang kita sendiri tak faham. Silap haribulan kena gelak berirama dan jadi viral kat media sosial.

Kenalah berfikiran terbuka dan otak pun nak kena sentiasa berhubung. Semestinya kena rajin bertanya apa2 yang tak tau kepada yang lebih tau. Macam kengkawan aku yang dah jadi mokcik2 yang otak dah berkerak tu... rajjn juga lah bertanya pada aku hal2 macam ni. Aku bukannya pandai tapi dia orang tau aku la yang paling rajin berinternet.... hehe!

p/s : Macam istilah omg dan otw tu pun ada yang tak tau... Aku, kalau nak tau apa2, tanya jer anak2, tak pun google jer... :)



2 comments:

PENAFIAN

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di annurbe.noor@gmail.com


[PENAFIAN] www.huhahuhajerr.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.


Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.


Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.


Sekian...