13 September 2016

Projek Kuih Siput Bersama Anak2....


Hari ni aku buat projek menghilangkan bosan bersama anak2. Projek kuih siput, bergotong royong mengentel kuih siput dengan anak2. Pagi2 lagi aku dah bancuh sekilo tepung gandum. Pulul 10 lebih. kita orang pun mula mengentel dan menggoreng.

Anak2 aku bagi sekeping sorang acuan kuih siput. Suka dorang membuatnya sambil  bergurau senda dengan bentuk2 dan kejadian kuih siput tu. Aku ambil bahagian yang menggoreng jer. Kalau di bagi anak2 menggoreng.... macam2 warna pulak kejadian kuih siput aku ni.... hihi!

Ini projek kuih siput kali ke2.... Yg pertamakali masa cuti raya puasa ritu. Dah siap, sebalang besar kuih siput. Bila berjasama.... semua jadi mudah dan ringan. Tau2 dah siap jer! 

Nak resepi...... klik SINI - my cooking blog

p/s : Nanti, projek menghabiskannya plak... kejap jer tu... kunyah2 sambil tengok tv!

No comments:

Post a Comment

PENAFIAN

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di annurbe.noor@gmail.com


[PENAFIAN] www.huhahuhajerr.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.


Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.


Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.


Sekian...