30 September 2016

Susu Dutch Lady PureFarm.... Menyelit Di Celah Sarapan Pagi Ku Kini...


Dalam kehidupan sehari-hari aku dan keluarga ada mengambil minuman susu ni, tapi biasanya yang serbuk tu dibancuh bersama air panas. Selalunya minuman bercoklat dicampur dengan susu pekat. Itulah yang di ambil bersama sarapan diwaktu pagi. Anak2 pun ada menerima program susu sekolah. Dapatlah sekotak sehari di hari persekolahan.

Biasanya susu ni pada tanggapan ramai orang hanya untuk bayi dan kanak2. Biasa la tu.. kan? Tambahan lagi susu ni  pada ramai orang bukan barang keperluan untuk di manfaatkan kecuali pada bayi dan kanak2. Yang ramai orang tak tahu, susu adalah penting untuk tubuh badan kerana ia mengandungi kalsium yang dperlukan untuk tulang, gigi, sistem saraf dan tisu otot yang kuat.



Aku sebagai seorang ibu sangat mengetahui susu adalah minuman terbaik di waktu sarapan. Dutch Lady PureFarm.... Susu No. 1 untuk sarapan memudahkan kerja aku. Tak perlu sediakan air panas. Boleh terus di minum bersama sarapan. Rasanya pun sedap dan digemari anak2. Hari yang hebat pasti bermula dengan Dutch Lady Pure Farm... Yeayh!

Kini dan hari2 seterusnya aku kena pastikan kami seisi keluarga mengambil sarapan bersama sekotak @ segelas susu setiap hari. Dan pilihan aku adalah susu Dutch Lady PureFarm... Susu No. 1 untuk sarapan. Menu sarapan keluarga aku kini akan lebih menyerlah khasiatnya apabila bergandingan dengan Susu Dutch Lady PureFarm.
Susu Dutch Lady PureFarm ada pelbagai perisa selain original dan low fat. Ada perisa coklat, kopi dan strawberry juga. Boleh pilih ikut sekehendak hati dan jiwa raga sendiri. Hmmm... sedap2 belaka perisa susu Dutch Lady PureFarm ni! Boleh cuba bersarapan dengan pelbagai perisa... hehe!

Sarapan pilihan Dutch Lady

Sarapan aku @  Cabaran 7 Hari Sarapan Bersama Dutch Lady Malaysia
Macam2 jenis sarapan boleh dipadankan dengan susu dutch Lady PureFarm. Kita boleh lihat beberapa sarapan pilihan Dutch Lady yang dipaparkan disini. Sarapan pilihanku pun disertakan sekali. Bolehlah di adaptasi dam kehidupan harian nanti bersama Susu Dutch Lady PureFarm. Demi apapun, pilihanku..... Susu Dutch Lady PureFarm... Susu No. 1 Untuk Sarapan.... MALAYSIA!!!

Untuk info lanjut tentang susu Dutch Lady, klik... 

Website

FB

IG


p/s : Jom minum susu.... Susu Dutch Lady PureFarm.... Inilah pilihanku... !!!

1 comment:

PENAFIAN

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di annurbe.noor@gmail.com


[PENAFIAN] www.huhahuhajerr.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.


Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.


Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.


Sekian...