Kad Nama Percuma Dah Pun Sampai Hari Ni...

5:48:00 PM Noor Akma 2 Comments


Hari ni waktu tengahari sedang merehatkan diri selepas aktiviti memasak di dapur sambil layan tv dan melayari internet, dapat satu call. Ada bungkusan nak sampai katanya. Di suruhnya turun ambil kat bawah flat ambil sendiri. Takde la nak turun..... letih. Aku suruh dia sendiri naik.. serah kat aku... hihi!

Owhhh... inilah barangnya..... sekotak kad nama dari pixajoy.com.my. Percumaaaaa..... hanya bayar kos pos sahaja sebanyak RM8.48 termasuk GST. Dah lama asyik bertangguh nak buat kad nama ni.... akhirnya dapat yang percuma... walau ada sedikit kos...tapi  menjimatkan sangat dah tu.

Actually aku dah ada kad nama sebelum ni tapi itu kad bisnes dan yang ni kad blogger plak. Nanti bolehlah aku melebarkan sayap blogger aku ni. Yang bestnya kad ni di rekabentuk sendiri. Ikutlah apa yang disukai. Ada yang letak gambar sendiri. Tapi aku hanya letak gambar header blog aku jer.... simple.... :)

And then aku bubuh logo KBBA. Boleh la kot yer.... Aku, sejak dulu admire sangat dengan grup ni. Baru lagi aku join tepi2 je. Jangan kecam dah.... Almaklum aku ni blogger picisan yang terasa terhegeh-hegeh lagi. Blog pun suam2 kuku dan slow macam siput nak maju ke depan.



p/s: Pada sesiapa yang nak buat kad nama tu.... boleh la order. 2 -3 hari dah dapat... Thanks pada para blogger yang telah war2kan pasal ni.... :)


2 comments:

Noor Maizan said...

Mai pun buat kad ni, cantikkan kualitinya...belum sempat nk bt entry lagi,hheehehe

At-Tarmizi said...

Cantik =)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PENAFIAN

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di annurbe.noor@gmail.com


[PENAFIAN] www.huhahuhajerr.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.


Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.


Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.


Sekian...