04 May 2016

Yuna Teruja Dapat Menyanyi Untuk Sukan Olimpik Rio 2016


Penyanyi kelahiran Malaysia yang sudah bertapak di Los Angeles, Yunalis Mat Zara’ai berkongsi berita gembira yang mana dirinya terpilih untuk sama-sama menjayakan kempen promosi global untuk Sukan Olimpik Rio 2016.

Yuna akan turut serta bersama empat orang lagi penyanyi tersohor dunia untuk persembahan promosi Olimpik 2016, The Fire. Empat orang penyanyi hebat antarabangsa tersebut termasuklah pemenang Grammy, Lenny Kravitz (Amerika Syarikat), Diogo Noguiera (Brazil), Nneka (Nigeria) dan Corrine Bailey Rae (United Kingdom).

Dilihat menerusi akaun Facebook milik Yuna, penyanyi muda ini menyatakan rasa bangga dan terujanya untuk menjadi sebahagian kempen tersebut.

Bahkan dirinya tidak sabar untuk berkolaborasi bersama barisan penyanyi hebat dunia untuk kempen Olimpik kali ini.
“Mereka menghangatkan lagi bara Olimpik. Saya sangat bangga menjadi sebahagian daripada kempen ini. The Fire telah dirakamkan semula dengan suara Lenny, Diogo, Nneka, Corrine dan saya! Sangat teruja dapat bekerjasama dengan mereka semua,” ujar Yuna kepada News Straits Times.
Yuna pada yang sama berjaya melancarkan video muzik lagu terbarunya Crush yang mana dia berganding bersama penyanyi R&B terkenal dunia, Usher. Ketika ini juga, lagu tersebut masih berada di carta teratas dalam Hitz.Fm.

p/s : Bangga wehhh.... anak Malaysia yang berhijab, boleh pergi sejauh ini.... 'Malaysia Boleh!!!.

#kredit SINI

1 comment:

PENAFIAN

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di annurbe.noor@gmail.com


[PENAFIAN] www.huhahuhajerr.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.


Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.


Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.


Sekian...