07 January 2017

Kalendar Antik 1967.... Tarikh Dan Hari Sama 2017...!

Terjumpa gambar kalendar ni dalam FB. Wow... mempunyai susunan tarikh dan hari yang sama dengan tahun ni la...!. Sungguh unik sekali tarikh dan hari yang sama tu.... Sesuatu yang jarang sekali terjadi kan? Yang paling mengejutkan aku, masih ada orang simpan benda yang dah setengah abad ni.... !

Kalendar Antik 1967.... Tarikh Dan Hari Sama 2017...!
Kalendar Antik 1967.... Tarikh Dan Hari Sama 2017...!

Tarikh Dan Hari Sama tu...


Tengoklah tulisan tertera.... Jauh berbeza dengan ejaan sekarang. Melihatnya pun dah haru-biru aku rasa. Zaman dah jauh berubah. Tak boleh dibandingkan zaman itu dengan zaman sekarang. Zaman tu top dengan pop yeh-yeh. Zaman sekarang dengan k-popnya. Mana nak sama....hihi!

p/s : psst... aku tak ada lagi zaman tu yer...tapi dekat2 tu la.. :)


2 comments:

  1. old school betul !




    jom join 1st giveaway MG kat blog baru :)
    http://perempuanrongak.blogspot.my/2017/01/1st-giveaway-nak-bagi-shampoo-santan.html

    ReplyDelete
  2. Ejaannya pun old school.. senin... Hihi...

    ReplyDelete

PENAFIAN

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di annurbe.noor@gmail.com


[PENAFIAN] www.huhahuhajerr.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.


Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.


Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.


Sekian...