01 January 2017

Kehadiran Impian 2017... Welcome!!!

Alhamdulillah... hadirnya 2017 bermakna impian 2017 menjelma. Masih bernafas di dunia ini. Masih berdiri tegak sihat walafiat, walau umur dah bertambah setakuk lagi. Syukur aku kepadamu ya Allah. Sentiasa aku panjatkan doa agar diberikan kesihatan yang baik agar dapat meneruskan kehidupan dengan sebaik-baiknya.... Akan ku harungi impian 2017 dengan harapan menggunung... hmmm!

Kehadiran Impian 2017... Welcome!!!
Kehadiran Impian 2017... Welcome!!!

Impian dan harapan sama seperti tahun lepas.... Nak berusaha lebih keras lagi menambah pendapatan....blogging akan aku teruskan selagi terdaya. Walau ada impian dan harapan yang masih tak tertunai tahun lepas tapi tak apa.  Akan ku bawa ke tahun ini.... insya'allah...

Selamat Datang Impian 2017 Ku....


Semoga terlaksana impian seterusnya.... Banyak lagi impian tu.... hmmm! Biarlah ku simpan di sudut hati.... Impian tahun-tahun lepas  dah terbabas entah mana.... So, buat ajelah impian lagi.... dan lagi :)

p/s : Impian tu azam le... tapi tak berani nak sebut azam. Sebab azam tu mesti nak capai. Kalau impian tu ibarat bermimpi je bila jadi nyata.... hihi!


3 comments:

  1. semoga tercapai impian..selamat tahun baru

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah.. Insyallah smoga d pmudahkn wish kita smua 2017 ni. Happy new year awk =D

    ReplyDelete
  3. Semoga anda berjaya bagi 2017 ini. Sama-sama kita kerja impian 2017 ini. Jangan lupa singgah di blog saya tentang REALISASIKAN IMPIAN 2017 http://jywrite.blogspot.my/2017/01/realisasikan-impian-2017.html ...

    ReplyDelete

PENAFIAN

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di annurbe.noor@gmail.com


[PENAFIAN] www.huhahuhajerr.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.


Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.


Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.


Sekian...