Sakit Gigi Yang Merimaskan Minda Dan Jiwa....

8:40:00 PM Noor Akma 0 Comments


Dari semalam aku sakit gigi.... Aduhh, sakitnya tak terkata. Dah plak ada hal ari ni nak pergi rumah sedara en. suami. Ada makan2 cikit... So,  dalam perjalanan ke sana... aku pergi farmasi beli ubat tahan sakit dan ubat surutkan bengkak.

Mula2 sampai sana.. memang nak makan pun susah. Tak dapat kunyah makanan langsung. Sakitnya...uhhh. Mana tidaknya, bengkak sebesar guli kat hujung gigi geraham. Heran, macam mana boleh bengkak....takde pun gigi berlubang kat situ.

Dah akan ubat tahan sakit dan ubat surut bengkak... baru lah mulut rasa dah okey sikit. Walau sengal2 masih terasa. Barulah boleh berbual lancar. Agak ramai tetamu di sana. Kawan2 sepupu sedang mendengar penerangan produk yang dijual oleh anak buah.

Aku tak join jadi pengedar..... bukannya apa.. tak de modal ribu riban ni.... Tengok je la.... Kalau ada rezeki, aku jadi dropship jer la. Gigi masih sakit lagi ni. Berdenyut2 .....

Nak dapat idea update blog pagi tadi pun tersekat2. Merimaskan minda dan jiwa sungguh.... So. aku update malam la plak ari ni....

p/s : menjual sambil menghilangkan penyakit yang ada...  sakit gigi... adussss, haihhh!



0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PENAFIAN

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di annurbe.noor@gmail.com


[PENAFIAN] www.huhahuhajerr.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.


Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.


Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.


Sekian...