08 December 2015

Error Yang Mengejutkan, Ikut Step By Step.. Tak Menjadi, Log Out Sekejap, Bertenang Okeyyy!!


Pagi semalam buka je blog, keluar error ni... Panik sekejap tau. Perlahan-lahan aku ikut step by step. Tapi tak menjadi... Puas godek2 cari sebabnya.... Entahla tak tau hujung pangkal nih. Dah hilang punca,  aku log out la blog tu... bagi bertenang dulu... 

Baca bismillah, buka blog dengan penuh harapan... Alhamdulillah boleh buka... tapi masih ada error lagi... Dashboard boleh buka dan blog lain pun okey. Blog ni je ada masaalah. Aku try balik buat step by step error tu... 

Aku log out balik.... bagi tempoh sikit, dan akhirnya semua dah settle... Alhamdullillah.... selesai...Heeii blog ni... buat orang panik jer...haha!

p/s :  Harap2 tak jadi lagi.... letih dah membangunkan blog dan baru nak dikenali di dunia blog.. takkan nak buat blog baru plak..heh!

2 comments:

PENAFIAN

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di annurbe.noor@gmail.com


[PENAFIAN] www.huhahuhajerr.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.


Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.


Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.


Sekian...