01 December 2015

Mencari Keajaiban Bersama Lipton....huhu!


Ha... nak tau apa cerita tentang teh ni.... Ini cerita pasal gambar kami sekeluarga dengan teh lipton. Selalunya macam2 peraduan ada kan! Tak pernah en. somi ku ambik kesah. Tapi disebabkan kami sekeluarga dah lama minum teh ni dan memang suka sangat teh ni....Buat teh seteko lima kali sehari, tu yang beria2 nak join tuh.

Maka bermulalah episod  baru.... episod lepas abis je teh, basuh dan jemur uncang teh tu... jemur kat tingkap susah jugak... tak berape ada cahaya matahari. Dapat idea yang mudah... letak atas tv lagi cepat kering... Gigih en. somi ngan anak2 berusaha menjemur dan mengira....aku tolong mana yang patut jer... yang bestnyer kat borang2 tu letak nama aku... hihi!

Peraduan tu tutup kelmarin... Hantar 3 borang penyertaan tuh.... Kalaulah ada lah rezeki.. Tuah ayam nampak di kaki, tuah aku.... manalah tau ada keajaban berlaku..... banyak masalah boleh selesai...Aminnnnn.....huhu!

p/s : Nak jemur dan keringkan tu mesti pastikan uncang yang ada gambar smiley dan dah digunakan sahaja.....

1 comment:

PENAFIAN

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di annurbe.noor@gmail.com


[PENAFIAN] www.huhahuhajerr.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.


Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.


Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.


Sekian...