14 December 2015

Evolusi Fesyen Wanita 100 Tahun Dulu Hingga Sekarang.....


Ada semacam kelakar tengok fesyen dulu2. Yalah kita tak lalui zaman tu, mesti la pelik. Tapi ada juga fesyen yang macam dah dikitar semula dengan sedikit penambahbaikan. Kalau tengok gambar tu, tak ada fesyen 50an... Bukan apa... itulah fesyen yang paling teruk aku rasa. Maybe citarasa lepas perang kot...hehe!

Fesyen 70an tu aku suka... look nice dan tak janggal digayakan kini....Fesyen 80an tu paling kelakar. Dengan rambut yang dikeraskan, macam kena current elektrik. Tahun 2000 pulak ala2 baju tidur seksi tu tak cantik langsung.

Yang lain2 tu okeyla dan kalau di pakai zaman ni rasanya nampak tak pelik. Kecuali 1915 tu... terlalu old fashion. Ratu dan raja orang putih je pakai macam tu... 

Nak tengok video penuh Fashion Evolution tu klik SINI yer.....

***************
video  mimpi...
klik SINI dan SINI
***************

2 comments:

PENAFIAN

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di annurbe.noor@gmail.com


[PENAFIAN] www.huhahuhajerr.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.


Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.


Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.


Sekian...