11 March 2017

Duit Nuffnang Ari Tu... Aku Shopping Online Bawal Pucci, Blouse Dan Tshirt Anak

Ari tu, bulan lepas ada aku cerita pasal dapat duit nuffnang.... kan! Duit dah siap aku selesaikan dengan membeli-belah secara online beberapa barang yang dah lama aku bercadang nak beli iaitu tudung bawal pucci, blouse untuk diri sendiri dan tshirt untuk anak-anak. Duit nuffnang ni, lama sikit duduk kat tangan nanti mencair macam ketul ais.... tak tau pergi kemana!

Duit Nuffnang Ari tu... Aku Shopping Online Bawal Pucci, Blouse Dan Tshirt Anak
Duit Nuffnang Ari tu... Aku Shopping Online Bawal Pucci, Blouse Dan Tshirt Anak

Aku beli tudung bawal pucci ni sebab sekarang dah jadi trend orang pakai tudung bawal tapi kali ni yang berwarna-warni pulak iaitu bawal pucci. Belum pakai lagi sebab trend ni masih rasa tak masuk dengan aku. Berwarna warni sangat aku rasa. Sesuai dengan pakaian dari kain kosong sahaja.

Duit Nuffnang Ari tu... Aku Shopping Online 


Agaknya aku masih terperangkap dengan trend sebelum iaitu shawl daan instant shawl. Ada setengah dozen aku beli tu... Anak-anak dah suruh pakai pun lebih selesa pakai tudung shawl atau bawal crepe. Bila entah nak rasmi bawal pucci tu tak tau lah...

Duit Nuffnang Ari tu... Aku Shopping Online Bawal Pucci, Blouse Dan Tshirt Anak
Duit Nuffnang Ari tu... 

Yang lain tu aku ada beli blouse untuk diri sendiri. Dah pakai dua tiga kali lagi tu. Cantik juga walau blouse ni pilihan kedua sebab pilihan pertama tak sempat dapat, dah terjual. Tshirt untuk anak-anak pun okey walau bukan jenama original. Ada lebihan duit tu aku beli pakaian dalam kami anak beranak. Juga aku belanja semua sekeluarga makan-makan.

Akhirnya selesai semua duit tu aku belanjakan. Akan datang, aku harap ada rezeki lagi nak berbelanja seperti ini. Seronok rasanya, macam orang-orang berduit banyak bila boleh memilih barang dan pakaian untuk di beli. Lain kali aku nak berusaha lebih lagi untuk meningkatkan pendapatan ini. Dapatlah aku shopping lagi.

Nak lihat cerita aku lagi tentang nuffnang.... klik SINI

p/s : Tengah fikir macam manalah nak tingkatkan pendapatan blog ni...

4 comments:

  1. Seronok bila dpt extra duit, boleh belanja diri sendiri n family..
    Mrs pip tak pernah lg dpt cpuv utk blog..
    Nuffnang tak pandang kot..

    ReplyDelete
  2. duit CCL untuk tahun dah lebih mencecah rm50 lebih ..dah boleh cashout ..tapi masih peram biar beranak banyak-banyak

    ReplyDelete

PENAFIAN

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di annurbe.noor@gmail.com


[PENAFIAN] www.huhahuhajerr.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.


Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.


Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.


Sekian...