14 March 2017

LAZADA BIRTHDAY BLOGGER CONTEST

Hari ni tergerak hati nak join Lazada  Birthday Blogger Contest ni. Daripada jenuh memikirkan entri apa yang nak dibuat, baik aku teruskan dengan contest. Untung ada rezeki dapat hadiah.. Ya tak? Aku ni, bila nak membeli belah online je mesti teringat Lazada. Pendek kata Lazada ini di hatiku selalu.... So, rugi le kalau tak join Lazada  Birthday Blogger Contest ni..... Jom le korang join sama-sama!

LAZADA  BIRTHDAY BLOGGER CONTEST
LAZADA  BIRTHDAY BLOGGER CONTEST 

Teringat sorang kawan aku bertanya apa bendaya Lazada tu. mati-mati dia ingatkan itu nama makanan Italy macam pasta dan spagheti  tu.... kawan-kawan lama dalam whatssap bertanya sebab ada yang mencari satu barang tu... Ada pulak yang suruh beli online di Lazada, Dia betul-betul tak tau, bukan semua orang ikut perkembangan semasa... kan! Ikut aku, dah sememangnya aku tau dan Lazada ni . Dah jadi platform online wajib untuk aku sekeluarga membeli-belah online dalam setahun dua ni. 

Dah macam-mcam benda aku beli di Lazada. Handbag, backpack, make-up, aksesori kereta, mini fan, cover phone, handphone berbagai jenis dan beberapa barang lagi. Benda terkini aku beli di Lazada adalah Cloths Hanging Garment Steamer.  Ini aku tengah pilih barang yang nak di beli lagi. Aku sememangnya suka sesangat shopping di Lazada ni, rambang mata di buatnya ooi!.. hihi!

LAZADA  BIRTHDAY BLOGGER CONTEST 


a. Apa yang saya suka tentang Lazada
Tentulah diskaunnya yang hebat belaka. Banyak pilihan yang ada. Dari semurah-murah harga hingga yang paling mahal. Senang nak buat pilihan. Sebut apa saja barang, ada di jual di Lazada. lagi satu dah tentulah yang termurah di pasaran. Siapkan ajelah duitnya. Servis penghantaran pun menepati seperti yang di jangkakan. Antara itulah sebabnya lazada jadi pilihanku bila nak shopping online.

b. Tiga barangan peberet aku suka di Lazada
Ini barang yang aku suka dan dah letak dalam list barangan yang nak di beli la yer.....

LAZADA  BIRTHDAY BLOGGER CONTEST
LAZADA  BIRTHDAY BLOGGER CONTEST 

i. Bread Maker
Sebagai seorang suri rumah sepenuh masa, aku sering mencari benda yang memudahkan. Kami sekeluarga suka makan roti. manalah tahu aku boleh buat roti sendiri nanti dan tak payah beli...

LAZADA  BIRTHDAY BLOGGER CONTEST
LAZADA  BIRTHDAY BLOGGER CONTEST 

ii. Mixer
Bukannya tak pernah ada mixer tapi dah rosak. Sekarang, bila nak makan kek buatan sendiri tak dapatlah buat. Buat pun kek yang mudah dan tak payah pukul dan putar. Buat kek simple pakai kukus jer.  Anak-anak dah jemu. Tu yang nak membeli tu.....

LAZADA  BIRTHDAY BLOGGER CONTEST
LAZADA  BIRTHDAY BLOGGER CONTEST 


iii. Kitchen Organizer Under Sink Rack
Rak ni mungkun akan aku beli dalam waktu terdekat ni. Dah tak tahan tengok rak kayu yang ada dah nak roboh sebab dah di mamah usia dan reput. Harga pun mampu milik gittew...

*semua yang aku beli adalah barang keperluan, nak beli ikut kehendak sendiri tak mampu la...

c. Antara cadangan untuk meningkatkan prestasi
Aku kira Lazada dah buat yang terbaik untuk pelangggan-pelangganya tapi boleh di tingkatkan lagi dengan memastikaan dengan menjual produk berkualiti seiring dengan harganya. Yang lain tu boleh perbanyakkan lagi barangan yang berjenama terkenal.

d. HAPPY BIRTHDAY.... HAPPY BIRHDAY TO LAZADA yang ke 5. Semoga terus sukses dan buat sale yang meletup bomm... bommm... bommm.  Juga semoga terus menjaga kualiti perkhidmatan dan memberikan servis terbaik... And ALL THE BEST!!!

Untuk para blogger, jom le join LAZADA  BIRTHDAY BLOGGER CONTEST ni. Marilah kita join sama-sama dan menang sama-sama, Manalah tau yek! Juga pada 22 -24 Mac nanti ada 5th BIRTHDAY SURPRISE. Mesti ada sales yang gempak gittew!. Sisihkan duit belanja sikit untuk shopping di Lazada nanti.... jangan lupa tu!!!

Baca  tentang Lazada di blog ni.... klik SINI

p/s :  Ingat nak shopping online, mesti ingat Lazada tau.... :)


3 comments:

PENAFIAN

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di annurbe.noor@gmail.com


[PENAFIAN] www.huhahuhajerr.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.


Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.


Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.


Sekian...