26 December 2015

Kotak DoorGift Comel Dari Cawan Kertas...


Comel jer cawan kertas ni bila dah di hias jadi bekas cantik. Boleh isi biskut, kek cawan, gula2 dan apa saja. Cantik untuk dijadikan cenderahati majlis harijadi mahu pun majlis perkahwinan. Cantik lagi bila dihias dengan pelbagai cara.

Nak jimat... kitar jer dari cawan kertas terpakai. Dengan sedikit kreativiti.... kotak cenderahati akan menyerlah keunikannya. Jimat perbelanjaan anda dan pasti para tetamu kagum bila dapat tahu anda sendiri yang merekabentuknya. Tak gitu.... :)

p/s : rajin2 kan diri, salah satu langkah berjimat tu... hihi!

#kredit SINI

3 comments:

PENAFIAN

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di annurbe.noor@gmail.com


[PENAFIAN] www.huhahuhajerr.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.


Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.


Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.


Sekian...