Facebook

Kenapa aku pilih TYZARA ?

1:25:00 PM Noor Akma 1 Comments

Kenapa aku pilih TYZARA ? Apa tu.... itulah Tyzara Shampoo Soya. Aku pilih shampoo ni sebab rambut aku gugur bergumpal-gumpal bila di sikat. Satu rumah dah penuh dari hujung bilik tidur hingga ke hujung ruang tamu dan sampai ke ceruk dapur ada sahaja helaian rambut aku yang di temui. Bayangkan betapa kroniknya masaalah rambut yang aku ada sejak melahirkan anak bongsu  tiga belas tahun lalu. Rambut aku ni. bukan sahaja gugur tapi  mengalami gatal kulit kepala yang teruk dan berkelemumur berkeping-keping. Itulah sebab kenapa aku pilih tyzara .....!

Kenapa aku pilih TYZARA  ?
Kenapa aku pilih TYZARA  ?

Itulah antara kisah dan keluh kesah aku, berbagai kaedah dah pernah aku gunakan demi mencari cara rawat rambut gugur yang berkesan. Aku sedar rambut gugur lepas bersalin dari melahirkan anak pertama lagi. Selepas kelahiran anak yang bongsu, masaalah menjadi lebih teruk di ikuti dengan gatal kulit kepala dan kelemumur yang kronik. Hinggakan sikat yang aku gunakan sekejap sahaja menjadi kotor dan hitam dek sebum kelemumur yang melekat. Aku juga  mengalami rambut rosak/bercabang dek kerana penggunaan shampoo yang tak sesuai kot... Oleh itu, sesungguhnya aku menjadi seorang yang dalam kerugian jika aku masih tidak menggunakanTyzara Shampoo Soya.

Setelah aku selidiki dan teliti dengan Tyzara Shampoo Soya ni, aku dapati ia  diperbuat menggunakan bahan yang berkualiti tinggi seperti berikut :

-PROTIEN SOY - ia dihasilkan daripada kacang non-GMO (yakni, kacang yg tidak diubahsuai secara genetik). Protein soya ini memberi tenaga pada rambut kita. 
-PANAX GINSENG ROOT EXTRACT - menguatkan akar rambut dan memberikan kesuburan kulit kepala utk memberi ruang anak rambut baru utk tumbuh.
-MAJUS ROOT EXTRACT - memberikan vitamin pada akar rambut dan meNyahkan kotoran kulit kepala.

Kenapa aku pilih TYZARA  ?


Kelebihan Tyzara Shampoo Soya  ini adalah sudah semestinya membantu mengawal keguguran rambut. Berkesan seawal sehari semalam bergantung kepada individu. Mempunyai bau yang wangi dan rambut akan sentiasa berbau sedap. Membasmi dan menjauhkan kelemumur. Membantu juga bertumbuhan anak rambut baru. Mempercepatkan rambut panjang juga bergantung kepada individu. Merawat kerosakan rambut. Rambut jadi lebih lembut dan selamat digunakan oleh kanak-kanak dan boleh digunakan seisi keluarga.

Kenapa aku pilih TYZARA  ?
Testimoni..... Kenapa aku pilih TYZARA  ?

Pakailah Tyzara Shampoo Soya bersama Tyzara Hair Serum  untuk keberkesanan yang lebih. Ini kerana serum rambut ini membantu penumbuhan rambut baru dengan cepat jika di gunakan dengan konsisten. Tak sabar rasanya nak merasa kesan keajaiban Tyzara Shampoo Soya dan Tyzara Hair Serum pada rambut aku yang menggedik menggatal gila ni....  Moga boleh tersenarai  dalam antara penerima hadiah... hihi!

Dapatkan info berkenaan produk Tyzara Shampoo Soya dan Tyzara Hair Serum di :

Hotline : 019-5767697

Kepada para blogger, jom kita sertai  bersaing secara sihat meyertai contest ini.... jom, jom, jom ler... Keterangan lanjut, boleh tengok  di blog Ben Ashaari. Anda sekarang berada di blog huhahuhajerr.com. Jangan kurang faham plak yer... hihi!

Kenapa aku pilih TYZARA  ?
Kenapa aku pilih TYZARA  ?

p/s:  Jom usha-usha shampoo soya ni... Tyzara Shampoo Soya sekarang ni ada harga pakej dan promosi gittew... Berbaloilah membeli... BRIM.... BRIM.... hehe!

1 comments:

Elih Japahar said...

Shampoo ni sesuai utk lelaki dan wanita ke? mcm ramai kata bagus..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

About Us

PENAFIAN

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di annurbe.noor@gmail.com


[PENAFIAN] www.huhahuhajerr.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.


Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.


Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.


Sekian...